Tema: Re: Serveriukas
Autorius: Evsas
Data: 2018-05-15 22:06:17
Tai Win8.1 Pro būtų geriau nei Win10 Pro kaip serveriui?

Man labiau rūpi ne administravimo privalumai, o teisingai sureguliuoti
visiems visas teises. Vieniem prie vieno resurso prieiti, kitiem prie
kito su skirtingom teisėm. O administravimui, tai pagrindas atsargines
kopijas automatizuoti ir atnaujinimus sukontroliuoti. Kas neturėtų būti
sudėtinga su Win10Pro/Win8.1Pro. + kažką papildomai gal, jei reikės.