Tema: Re: Serveriukas
Autorius: Evsas
Data: 2018-05-14 01:42:22
Suprantu, kad serverinis yra serverinis. Bet visi pinigus skaičiuoja.
Mano variantu ne problema jei pusdienį neveiks kol tvarkoma bus, svarbu
duomenys nedingtų ir nebūtų stabdymo darbuojantis. Jei galutiniam
variante kaina gausis ne x2 ar daugiau ir tilpsim į biudžetą kurį duos,
aš už serverinį variantą.
Ar tikrai pigiausias serverinis (nes kiek matau E3-1220 ir E3-1230 yra
iš pigiausių) geriau nei i7?
i7-8700 paėmiau, nes MRT parašė, kad E3-1230 - 4C/8T, t.y. i7-7***
atitikmuo. Gal būt užteks ir i5-8600, kainos skirtumas 90€, nėra taip
daug, žiūrėsim kiek bendrai gausis.