Tema: Re: Serveriukas
Autorius: MRT
Data: 2018-05-14 21:43:51
> Kad nelabai. Viskas yra gretimuose kabinetuose, o aš pats nelabai
> turėsiu galimybių. Mano pc yra kitos įmonės, kitam tinkle ir t.t. nebent
> pats savo iniciatyva pasidaryčiau, bet neverta, kartais gerai ir
> pasivaikščiot.
> Kitiem tikrai nereikės.

Tai ir iDrac'o naudos gausiai nejaustumet.

iDrac'as kazkas panasaus i integruota i matke mobilka,
kuri gali perduot vaizda (papildomai nusipirkus lic.) i admino kompa.
Jei koks Express - tada gali paziuret bukle, perkraut serva,
o vaizda gauna isilogines i OS'a (tam tikrais atvejais irgi sis tas).

Kazka panasaus duoda ir
Intel Active Management Technology (T30 turi, jei su Xeon).

www.intel.com/amt (jam butinas Q-chipsetas arba serverinis
chipset, butinas i5/i7 su vPro ar Xeon, todel su visokiais
H310/B360/H370/Z370 ir i3 ar i*-****K tai neveikia)

Intel'io "surinktukiniams" servams tas mandresnis vos ~40Eur kainuodavo.
https://www.servethehome.com/intel-axxrmm4lite-rmm4lite-ikvm-features-intel-branded-servers/

Realiai tai sitas tarakonas :)
https://i.ytimg.com/vi/b8cg2Cd8hTI/maxresdefault.jpg

non-lite - tiesiog papildoma dedikuota LAN korta:
https://www.intel.com/content/www/us/en/server-management/intel-remote-management-module.html

Tiesa, sitas geris dazniausiai ejo ant brudo, t.y. Java..
Tarkim HP sviezesni servai turi ir .NET varianta, o senienos
(ir turimi Intel'iukai) nori Javos.. ir senos, arba tiunint naujaja.

Zodziu net kazkoks totalus entry piguvinis serveriukas
jau kazkiek rimciau uz balta, o tuo labiau uz surinkta, desktopeli.