Tema: Re: Serveriukas
Autorius: MRT
Data: 2018-05-15 09:57:08

> Aš tai pasakyčiau, kad negerai :) Win 10 nėra "normali" NT serverinė sistema,
> kokie buvo senesnieji windows iki jų.
> Pvz., SAP Advantage database server servisas juose dažniausiai netgi
> nestartuoja (arba nustoja startuoti po eilinio atnaujinimo).

Cia kitas atvejis.. juk dabar prie esamo servo sedi juzeris :D..
Kazkaip abejoju, kad tas dabartinis "serveriukas" nera eilinis kompas su desktop'ine OS..

Nemaciusiems Microsoft Server, visokiu ten AD, neturint admino..
nezinau kiek jega tas Essentials.. jei privalomas AD, o kompai su non-Pro lic., tai ....