Tema: Re: Serveriukas
Autorius: Evsas
Data: 2018-05-14 01:02:11

2018.05.14 00:23, Dainiushas rašė:
> tai tų programų duombazių serveriai sukasi ten? Ar kas nors daugiau?

Taip, pakolkas nieko daugiau ir ateityje nenusimato.

> programų klientinė dalis bus kompiuteriuose? Ar per RDP prie serverio
> jungsitės?

Klientinė dalis bus kompiuteriuose, bus padarytas tinklas tarp kompiuterių.

  RAID'as tai labiau tam kad prastovų nebūtų, backup'o bet
> kuriuo atveju reikia.

Šiaip, pakolkas backupo užtenka pilnai kartą paroje, po darbo. Nepridaro
tiek, kad negalėtų dienos bėgio darbų atkartot.

  kas link m2, na tai čia esu matęs kaip gamytojai
> rekomenduoja kosTMosus kai patys nelabai susitvarko su programavimu. Iš
> pradžių diskai, paskui procai, RAM'as tinklas nu ir viskas iš eilės tik
> ne jų kreivas kodas :D. Jei jau SSD, tai kuo SATA 3 negerai? o iš kitos
> pusės, jei jau kažką serverinio imt, netikiu kad neužteks 15k diskų.

Manau kad taip ir yra. Be to pilnai suprantu, kad taip gaunasi, nes vis
prašom kažką pakeisti pagal mus, vieną dieną vienaip , kitą jau kitaip.
Kai baigsim kurt, jei kada baigsim, tai pradėsim kalbą apie optimizacijas.