Tema: Re: Serveriukas
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-05-14 01:17:34
On 5/14/2018 1:02 AM, Evsas wrote:

> Taip, pakolkas nieko daugiau ir ateityje nenusimato.

tai turbūt jokių i7 procų nelabai ten ir reikia....

> Klientinė dalis bus kompiuteriuose, bus padarytas tinklas tarp kompiuterių.

jei DB SQL Express tai ir RAM'o daug labai nereikia :)

>   RAID'as tai labiau tam kad prastovų nebūtų, backup'o bet
>
> Šiaip, pakolkas backupo užtenka pilnai kartą paroje, po darbo. Nepridaro
> tiek, kad negalėtų dienos bėgio darbų atkartot.

na bet geriau tuo gal neužsiiminėt.....turbūt taip paskaičiavus ta diena
ne tokia jau ir pigi gaunasi kad rytoj kartot ką darei vakar :)

>   kas link m2, na tai čia esu matęs kaip gamytojai
>
> Manau kad taip ir yra. Be to pilnai suprantu, kad taip gaunasi, nes vis
> prašom kažką pakeisti pagal mus, vieną dieną vienaip , kitą jau kitaip.
> Kai baigsim kurt, jei kada baigsim, tai pradėsim kalbą apie optimizacijas.

turbūs vie tiek reikia kažkokią pabaigą apsibrėžt. nes tas pageidavimų
koncertas be galo ir gaunasi begalinis :)