Tema: Re: Serveriukas
Autorius: Tester
Data: 2018-05-14 00:25:03
ant kokių duombazių eina tos programos? MS SQL server?
Būna, kad sugalvoja liaudis didelius excel ar autocad failus per tinklą
atidarinėti, tai stabdo kitas programas žiauriai.

"Evsas"  wrote in message news:pda9m8$trv$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip kitaip paaiškinti. Man atrodo, kad tai paprasčiausias mažų firmelių
variantas, nieko ypatingo nėra. Serveryje bus buhalterinės, personalo,
sandėlio programos  su duomenų baze, su kuriom iš kitų kompiuterių per
aplikacijas  bus darbuojamasi. Dar bus laikomi įvairūs dokumentai.
Reikalinga daryti duomenų kopijas. Kaip patogiau, dar galvoju. Raidas,
kitas diskas + kitam kompiuteryje, išoriniam diske papildomai.
Sandėlio programa kuriama ir vis tobulinama pagal pageidavimą. Jos, kai
kurios ataskaitos ilgai generuojamos (kelias minutes). Gamintojas
rekomenduoja naudoti SSD su m.2 ir greitesnį procesorių, kad pagreitinti
darbą. Dabar yra tik paprastas 7200RPM vienas HDD.

2018.05.13 20:08, Dainiushas rašė:
> daug raidžių. kas visgi tame serveryje bus? Ir kaip su juo susijus
> programa kuriai rekomenduojamas m.2? Ji ant serverio suksis? Kaip prie jos
> jungiamasi bus?

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
programinės įrangos.