Tema: Re: Oi ble tas Synology...
Autorius: Rimas
Data: 2018-05-11 13:20:59
On 2018.05.11 12:06, Remigijus wrote:
> Aš netingėjau ir prasukau testus Baracudai, wd greenams ir toshibai.
> Tai išvada tokia, Baracudoj labai prastas disko paviršius ir labai lėtas
> rašymo greitis. WD green yra daug kokybiškesnis disko paviršius, bet
> neidealus, rašymo sparta pakankama gigabitiniam tinklui. Toshiba
> paviršius idealus, sparta greita, visgi 7200 RPM. Beja toshibos
> nesugadintas firmwaras t.y. veikia APM.

Keli pratestuoti hdd manau dar nesudaro viso vaizdo.
Gal papuolė tau gera partija tų toshibų (arba bloga kitų).

Man pvz WD green irgi geras hdd - pradirbęs 33404 val (su kosminiu
883127 LCC) - jokių bėdų kol kas. Stovi nas'e. O visi forumai rėkia, kad
wd green nas'e užmuši vos ne per kelis mėn :) svaigalai ir tiek.

Bijau, kad su hdd yra loterija. Gali pasirinkt sąlyginai geresnį
gamintoją/seriją (kad ir pagal tuos blackblaze) - bet kokia garantiją,
kad su nauju modeliu, serija, kitu firmwaru, ar tiesiog kita partija
niekas nebus sušikta?

Vien žo - mes, smulkmė, sprendžiam tik pagal savo IMHO. WD red aš turbūt
nepirksiu (kvaila aišku), ironwolf - na bus dar matyt :)
Į toshiba nespjaunu, kaip ir į hgst.