Tema: Re: Oi ble tas Synology...
Autorius: Remigijus
Data: 2018-04-27 10:39:58
Pirmiausia reikia tikrinti diską (pvz su MHDD ar MHDAT2), o ne S.M.A.R.T.
Antra kam tas BTRFS?
Ir trečia kam tas Synology kai tik vienas diskas jame įdėtas?

Ar ne geriau ir paprasčiau būtų buvę vietoj:
http://www.skytech.lt/ds218-synology-ds218-2bay-nascase-p-366681.html
362,99€
http://www.skytech.lt/wd30efrx-vidinis-diskas-red-3tb-sata3-64mb-intellipower-24x7-nasware-p-127187.html
98.99€
Viso: 461,98€
nusipirkti
http://www.skytech.lt/wdbvxc0030hwteesn-nas-cloud-home-3tb-p-366653.html#tabsnav-2
už 166.19€
Mano nuomone būtų mažiau galvos skausmo ir daugiau pinigų kišenėj.