Tema: Re: Oi ble tas Synology...
Autorius: Rimas
Data: 2018-04-30 10:33:49
On 2018.04.29 18:23, Tomas D. wrote:
> Siaip del visa ko pasiskaityk apie WD RED 3TB diskus. Jeigu neklystu, tai
> butent 3TB diskai buvo patys shudiniausi serijoje. As emiau QNAP'a ir du WD
> RED 4TB, butent del tu 3TB disku bedu...
> P.S. O kam NAS'a isjunginet? Jis pats uzmiega.

Skaičiau, bet kažkokio stebuklo dėl 3TB nelabai radau.
+/- kaip ir kiti (gal pirmos kokios serijos ir lievos buvo).

Kol testuoju - stovi miegame tai ir išjunginėju - nepamenu ar vent
išsijungia kai užmiega... Jei ir vent išsijungia, tai tada
neišjungčiau... reiks patikrint.
Nors pvz seną nasą su wd green irgi išjunginėju, nes nors ir stovi
koridoriuj per kokia 7-8m nuo lovos - vis tiek girdisi idle režime - gal
neužmiega pilnai ar kokį galą - bet ošia taip. Kai pasileidžia tai jau
aiškiai girdisi..

Susitariau su pardavėju, kad nuvešiu nas'ą - sakė bandys patys patestuot
ir pažiūrės kas - nas ar hdd failina (neturiu atliekamo hdd dabar aš po
ranka).

O nasas vis lūžta ir badų po kiekvieno lūžimo vis daugiau atsiranda.
Nors WD utėlei dar jis vis PASS...