Tema: Re: Oi ble tas Synology...
Autorius: Remigijus
Data: 2018-04-27 14:16:47

2018-04-27 10:49, Rimas rašė:

> Darau pirmą tą, ką galiu paleist būdamas darbe.

> Po default ėjo, per daug nesigilinau. Man šiaip px kokia ten failinė
> sistema tam nas'e.
BTRFS nieko neduoda namų vartotojui. Dinaminių raidų gi nesuksi,
snapshotų nedarysi, o įrašymo greitis jo yra mažesnis už EXT4.
Vienintelis pliusas namų vartotojui yra dinaminis sektorių dydis. Tai
šiek tiek geriau disko vietą išnaudoja (daugiau telpa).

> Tai nereiškia, kad nebus įdėta ir antras.>
>
> Negeriau.
> Turiu visokių pasvaigimų ir su tais pigiais, tai kaip ir turimu zyxel
> atveju - arba nieko nepadarysi, arba viskas per šikną ir finale vis tiek
> nieko nepadarysi :)
>
> Rinkausi su +, nes nu vėl - manau daugiau visokių pluginų bus
> sukurta/palaikoma dėl to, kad cielka įdėta, o ne koks ten realtek ar dar
> kas..
Tie pluginai tedžiugins visas abi dienas :D
O ypač tokie: NFS Plug-in for VMware VAAI, Snapshot Manager for Windows,
Snapshot Manager for VMware, VMware Storage Replication Adapter, Guest
Tool for Virtual Machine Manager. Už šituos susimoki, bet ar naudosi?
Puslapyje didelėm raidėm rašo 4K Ultra HD video transcoding, bet pamiršo
įdėt HDMI :D

> O gal ir nuxują nieko nedarysiu ir veiks tik kaip paprastas file
> serveris. Baisaus čia daikto..
Mano nuomonė tokia,kad tokia dėžutė pilna švilpukų ir varpelių, už
brangiai, bet realybėj jos galimybės tokios pat kaip ir pigios dėžutės.