Tema: Re: Oi ble tas Synology...
Autorius: Rimas
Data: 2018-05-11 11:44:29
On 2018.05.11 11:33, Remigijus wrote:
> Būtų neblogai jei naujam IronWolf diskui prasuktum mhdd ir įmestum
> screenshotą.
> Aš pats atsižegnojau nuo WD ir Seagato. Naudoju Toshibos x300 serijos
> diskus.

nakum. tingiu. yra 3 metai garantijos, jei pradės byrėt - dėsiu kokius
hgst ir tikėsiuos geriausio :)

Beje - antras ironwolfas mane jau nemaloniai nustebimo - atsirodo SMARTe
high_fly_writes skaičiukai - kas vėl byloja apie ne kažka malonaus. WD
iš vis tokio param lyg nerodo - bijo musėt :)

Pirmam seagate dar nuliukas toj vietoj...

Vienu žodžiu - visiškas šūdas tie wd ir seagate.
Toshiba manau irgi šūdas - nes atsiliepimai tai iš wd ir seagate serijos.

Kiek geresni atsiliepimai yra tik hgst...