Tema: Re: Oi ble tas Synology...
Autorius: Rimas
Data: 2018-04-27 17:13:49
On 2018-04-27 14:16, Remigijus wrote:
> BTRFS nieko neduoda namų vartotojui. Dinaminių raidų gi nesuksi,
> snapshotų nedarysi

Nu man snapshotai visai lyg nieko būtų..

> Tie pluginai tedžiugins visas abi dienas :D

Gali būt. Bet kai jų visai nėra, tai nei tiek nedžiugina :)
Užsimaniau gi į Zyxel owncloud arba Nexcloud - nu ir bb. Owncloud yra po
default, bet sena kažkokia versija, o naujos nėra, nes pasikeitė DB, PHP
kita versija ir pan. Tos senos toks veikimas - nu nežinau, nedžiugino
kažkaip.

> Puslapyje didelėm raidėm rašo 4K Ultra HD video transcoding, bet pamiršo
> įdėt HDMI :D

O kam tas hdmi?

> Mano nuomonė tokia,kad tokia dėžutė pilna švilpukų ir varpelių, už
> brangiai, bet realybėj jos galimybės tokios pat kaip ir pigios dėžutės.

Galimybės jos yra kitos, nei pigios dėžutės. Klausimas tik tame, ar tu
tas galimybes išnaudosi :)
Kompo turbūt irgi neperki pačio pigiausio (ar pačio brangiausio)?
Vis tiek kažkaip manau dauguma renkasi kažkokį viduriuką, su +/- į vieną
ar į kitą pusę...

O 300-400eur už žinomesnių gamintojų nas - tai ir yra toks viduriukas.
Suprantu, kad ten geležis max 200eur eilės už viską, bet bandžiau gi
rinktis nas surinktuką - nu bet užkniso normalaus case nebuvimas -
kažkokios baisaus dydžio dėžės ir dedasi tik 1vnt HDD 3.5...
Nu nx. O vietos palieka vaizdo plokštei.. NX ta tokia vaizdo plokštė,
tokiam case? :)