Tema: Re: Oi ble tas Synology...
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-27 23:53:11
Leisk MHDD arba Victoria. Labai tikėtina, kad yra bent vienas lėtas
sektorius, kuris "praeina" gamyklinio WD testo metu, bet išbrokuojamas
RAID kontrolerio NAS'e, nes per ilgai neatsako. Toks sektorius nėra
labai pageidautinas dalykas, bet gali būti ir taip, kad su juo diskas ir
10 metų pradirbs. Bet ne RAID'e.
Lėto sektoriaus atveju galima pabandyt praleist taip vadinamą low level
format / full erase, kartais tokie reikalai susitvarko (patikrinimui
paskui vėl Victoria / MHDD).
Šiaip kiek rodo praktika, tokioj situacijoj problema diske, kuris gali
tiek realiai pastipt artimiausiu metu, tiek pratarnaut ilgai kokiam nors
kompe, bet į NAS'ą jo geriau nedėt, nes iš RAID'o anas bus pastoviai
išspirdinėjamas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/