Tema: Re: siu dienu kompas
Autorius: MRT
Data: 2018-05-05 01:39:41
> Tai o kas leika? kokios serijos? kurios vertos demesio?

As linkes ziuret nuo pacios pigiausios pagal chipset'a
matkes iki max 1,5X brangesnes (svarbu kad
nebutu blizguciu neaiskiu ir kainos uzkeltos)..
Paprastai pacios pigiausios atkrenta - kazkokios
smulkmes uzimanau, kad atrodo verta butu primest kelis Eur.

Tos serijos buitiniuose kompuose man lyg marketinginis triukas.