Tema: Re: siu dienu kompas
Autorius: ROOTS
Data: 2018-04-18 00:26:04
toki susilipdziau:

Gigabyte b360 m AORUS Gaming 3
https://www.amazon.de/gp/product/B07BKJV4QQ/ref=ox_sc_act_title_3?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1

i5-8400
https://www.amazon.de/gp/product/B0759FGJ3Q/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1

Crucial 16GB DDR4 2400 MT/s
https://www.amazon.de/gp/product/B019FRBCQE/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A24LPX49TSCRGG&psc=1

Visada dilema kas geriau Gygabite/MSI/Asus :/ Per netrumpa patirti visos
spejo ir nuvilt ir dziugino :/

"MRT"  wrote in message news:pb5c3k$nu5$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai dabar irgi sukasi miroras ant windu raido, labai zjbsj, jokiu
> problemu. Dar namie NAS yra su dviem mirorais.
> Ai va dar prisiminiau, kad noreciau 6 sata.

6 SATA praktiskai visos tures.. vat kiek m.2 nori dar pagalvok.
Siaip sita visai i tema (LAN'as irgi Intelio, USB Type-C turi):
https://www.gigabyte.com/Motherboard/B360M-D3H-rev-10#sp
Dar nedidukas Intelio niuansas, kad man visai patinka, kai visgi
yra integruota videlka (na maza ka - gliukai, uzlinks ar upgrade)

Matke ~77Eur, CPU nuo ~173Eur (i5-8400) = ~250 Eur
Ar verta +20Eur ->i5-8500 ir dar +20Eur ->i5-8600
sakyciau praktiskai monetos reikalas herbas/skaicius.
Ko gero nebus finale nei gausiai brangiau, nei gausiai sparciau.

Kas del GPU - prie tokiu kainu ir su FHD reza
gal net GTX1060 3GB ne toks jau ir pravalas.