Tema: Re: siu dienu kompas
Autorius: ROOTS
Data: 2018-04-18 20:18:54
O kam as naudosiu tuos PCI Express? Na viena videlka idesiu ir gal M.2 ssd
kazkada. Kam dar? Niekad ten nieko nedejau isskyrus video.

Ir koks rysys PCI Express su mATX vs ATX? mATX ir ATX tai cia gi dydis
mamkos.
ir abi mamkes B360: B360M D3H ir B360 AORUS GAMING 3
As Gaming3 nusiziurejau nes:
Pas ja yra 7 usb vs D3H turi tik 5. USB-C man isvis nereikalingas kolkas,
nematau kam man jis dabar reikalingas butu. Tai del 2 papildomu USB gale.
Pas Game3 maziau video isejimu. aisku dzin ten jud augiau ar maziau.
motinine pati didesne, gal daugiau erdves, deze didele

O kaina tik 10eur didesne. Bet siaip px aisku galima ir su D3H but.

"MRT"  wrote in message news:pb6q2f$qdf$1@trimpas.omnitel.net...

> Sito nesupratau, galima placiau?

B360 turi maziau HSIO (24vnt.) ir PCIe lanes (12vnt.)
H370 - HSIO (30vnt.) ir PCIe lanes (20vnt.)
Z370 - HSIO (30vnt.) ir PCIe lanes (24vnt.)

Tarkim su PCIe bus aiskiau.
i5-8400 videlkai duoda PCIe x16 ir chipsetui berods 4 linijos "8 GT/s DMI3"
[Is PCH-H I/O -- CPU Interface - DMI Gen3 x4]

Chipset'ui tas DMI kaip PCIe iki proco (ir ju tera 4 linijos, t.y. viskam
32GT/s)
I kita puse B360 gali paleisti 12 lanes to PCIe.

Normalus M.2 portas noretu 4 lanes (4*8=32GT/s)
Lieka 8vnt. .. o ziurek cia:

https://www.gigabyte.com/Motherboard/B360-AORUS-GAMING-3-rev-10#sp

1 x PCI Express x16 slot, running at x4 (PCIEX4)
   * The PCIEX4 slot shares bandwidth with the PCIEX1_2/PCIEX1_3 slots.
   The PCIEX4 slot operates at up to x2 mode when the PCIEX1_2 or PCIEX1_3
slot is populated.
1 x PCI Express x16 slot, running at x1 (PCIEX1_3)
2 x PCI Express x1 slots (PCIEX1_1, PCIEX1_2)

Vertimas - visiems jiems skirta 5 lanes.
PCIe x16 slot'as yra, kuriame pralaidumas toks pats kaip PCIe x1 slote, tik
kad viziskai i ji "telpa".

Lieka 3vnt.:
Antrasis - M.2 connector (Socket 3, M key, type 2242/2260/2280 SATA and PCIe
x2 SSD support) (M2P_16G)

Siam isskirta 2 lanes.

Taigi .. matkeje daug PCIe portu, taciau tik videlkos PCIe x16 pilnavertis..
Aisku ner totali tragedija - gali gauti dar viena PCIe x4 (PCIEX4)
ir viena paprastuti PCIe x1 slots (PCIEX1_1), t.y. tiesiog "pamirsti apie
PCIEX1_2 or PCIEX1_3"

HSIO tarkim iliustruoju per sita lentele:
https://imagescdn.tweaktown.com/content/8/4/8482_03_intel-z370-motherboard-buyers-guide.png