Tema: Re: siu dienu kompas
Autorius: MRT
Data: 2018-05-02 12:27:43
> Dabar liko tik ausinima upgreidinti, nes tie stockiniai DUKASE V3 cooleriai visiskas sh. Priekini ventiliatoriu jau pakeiciau
> likusiu nuo seno Noctua CPU coolerio. Reikia dar ir galini pakeisti. Ir gal dar papildoma priekyje ideti. Speju kad daugiau
> ventiliatoriu, veikianciu mazesniais sukiais, sukels maziau triuksmo ir ausins geriau, nei maziau bet greiciau besisukanciais.

Paziurek kiek matkes UEFI/BIOS duoda pasizaidimo su cooleriais..
Yra ten profiliai, kartais koks Auto normaliai nesuveikia, po Windais
FANtactic ar kokie ten cooler'iu valdymo tiuningo softai eina..
Na cia atvejis, kai per greit sukasi ir tas greitis jau girdisi..

Jei PWM reguliavimas, tai voltai seriami 12V ir PWM signalas kiek % paleist
DC reguliavime (kai fan 3pin) - reguliuoti gali tik voltus mazinant..
Su voltu mazinimu irgi ten ne techniskai - ne voltais, o procentais..
Galimybes pasert maziau nei 0% nera.. tada pravercia varza..

Jei ant minimumo sureguliavus per garsiai - gali varza padet..
Man taip teko box'ini inteliuko parpala patildyti iki dar tylesnio..
(aisku ten PWM'inis .. tai ne visiems patinka, kai voltais reguliuoji ir dar PWM'u)

Aisku kiek patogiau su tokiais nei lituokliu mojuot:
https://mnpctech.com/case-mods-gaming-pc-liquid-modding-custom-computer-mnpctech-overclock-cooling-fan-grills/zalman-zm-rc56-fan-speed-setting-resistor-cable.html

PSS. Mano tiuninguotam CPU FAN buvo pajungtas i Case FAN,
nes pasirodo tik ant jo paklusniau veike "Start-Stop" funkcija..
As ten "semi-passive" varianta konstravau, o matke buvo Asus'o..
tai kiek daugiau butent su tuo kompu zaidziausi.. gal pravers info..