Tema: Re: siu dienu kompas
Autorius: Salas
Data: 2018-05-02 13:21:54
Dekui uz patarimus, bet tam stock cooleriui turbut jau nieks nepades.
Tame case yra integruotas sioks toks fanu kontroleris, ir gali
reguliuoti greicius. Yra 3 padetys. Tai ant pacio leciausio, ir girdisi
kaskoks ikyrus garsas is to coolerio :)
BIOS'e del cooleriu valdymo dar nesigilinau, daugiau zaidziau su tuo
integruotu case'o kontroleriu. Bet pajungus Noctua cooleri vietoj
stokinio, is jo visai nesigirdi jokio garso, net auksciausiom apsukom.