Tema: Re: siu dienu kompas
Autorius: kitas
Data: 2018-04-16 22:15:39
MRT specas tuose reikaluose. man patare protingai ir susirinkau nebloga
varianta.

mokejau apie 800-900 eur plius video korta apie ~350 eur

ssd samsung evo 960 - 500mb - gal tokio didelio nereiketu susitaupytu
nemazai bet greitis darbui pasakiskas.
papildomain 1 tb nusipirkau bet jisai tuscias pokolkas ir dulkes renka :)

procesorius i5 8400

ram 16gb kinston 2666 mhz

na video manau pilnai pakaktu 1060 6gb visi game eina be jokiu bedu. aiskus
galima ten islauzti daugiau visko tai imti 1070 bet man ranka nepakilo
tokios brangios pirkti.

"ROOTS"  parašė naujienų news:pb2ohl$jqc$1@trimpas.omnitel.net...

Eilini kart iskilo klausimas koki kompa surinkt. Bus geiminama.
Baisai daug pinigais nesinorima taskytis.
Ka gero siai dienai patartumet Procas, motina, na ir ramas gal konkreciais
atvejais koks.
Galima nuo bendros info ir paskui prie konkreciu modeliu gal.
MRT ka tu pasakytum?
Procas: AMD vs Intel? Ryzen5 2600x vs Intel i5????? ?

---