Tema: Re: YT video: Dumu detektorius.apzvalga ir testas .
Autorius: Kesha
Data: 2018-03-15 08:26:31
Bronco presented the following explanation :

> Šitie tai man atrodo yra dumb divaisai, nesijungia jie niekaip prie BLE
> gateway ar tiesiog BT. Jei sugalvotum pirkti, pasižiūrėk įdėmiau aprašymus.

tai šie labiau būtent kur reikia matyt temperatūrą ir drėgmę, t.y.
nereikia monitorint per atstumą.

> Mano atveju nėra ką keisti jais, nes niekur neturiu centrinių šviestuvų
> lubose :) Nebent sanmazguose, bet abejoju ar verta. Reiks pagalvoti.
>
> Palaiko tuos BLE kažkurios kameros, tai gal kamera labiau naudingas dalykas
> mano ūkyje būtų. Bet kažkaip apie xiaomi kameras ne patys nuostabiausi
> atsiliepimai inetuose.

> Hmm, aš apvalių net nepirkau, pas mane visi kvadratiniai su slėgio
> nuskaitymu. Tai tu tokį iškišai laukan ir jam dzin sniegas ir lietus? Ar dar
> į kažkokią papildomą apsauginę dėžutę įkišai? Nepašūs jie man į outdoor
> daviklius...

apvalų aš vieną turiu, nes kai pirkau nepastebėjau, kad yra ir
kvadratiniai, poto jau kvadratinius ėmiau :)

> Tokie:
>
> https://www.aliexpress.com/item/Xiaomi-Aqara-Smart-Air-Pressure-Temperature-Humidity-Sensor-Smart-Remote-Control-Home-Device-Android-IOS-APP/32850930038.html

jep :)
užlipdžiau ant namo sienos ir tiek :)

> p.s. neseniai pasiėmiau iš paštomato dujų nuotėkio daviklį, greit bandysiu :)

beliko tik žirnių gerai užkapoti :D