Tema: Re: YT video: Dumu detektorius.apzvalga ir testas .
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-13 13:34:58
On 2018-03-13 12:53, Kesha wrote:
> pats susipirkęs 2 xiaomio gateway, tai vienas namuose, kitas sodyboje,
> tai jei sodyboje suveikia, tai ir namuose klykia (ir atvirkščiai),

O, šita, gi, BLE gateway turi? :] Nes turiu porą xiaomi temp ir drėgmės
daviklių su LCD ekranais, tai pastarieji tiesiogiai su gateway2 nemoka
bendrauti, tik tiesiogiai su appsu telefone per BT. Kad jie tiesiogiai
bendrautų su gateway2, reikalingas bet kuris xiaomi įrenginys su
integruotu BLE gateway. Gal, sakau, ta tavo lempa tokį palaiko?

O antrą gateway ir aš planuoju pasiimti, jau vien kaip dekoratyvinis
apšvietimas būtų naudingas, neskaitant geresnės signalo aprepties ir
didesnio triukšmo suveikus alarmams :)

> dėl
> radijų, tai yra portalas, kur aprašyta, kaip pakeisti, kad grotų daugiau
> radijų, nei kinietiškos, bet man to nelabai reik :)

Tai čia iš viso neaišku kam reik šito. Matyt, jei jau yra dinamikas ir
internetas įrenginyje, tai dėl prikolo ir radiją įdėjo :)

> va dūmų detektorių tai dar nenusipirkau, bet jie eilėje :)

Dėl šitų galvoju ką daryti, nes pas mane jau prikaišiota ir šiaip jų
visur, tik viskas pajungta prie "neišmanios" signalizacijos :) Jei
kažkaip pavyktų sukergti standartinę signalizacijos sistemą su xiaomi
smart home, tai būtų fantastika, bet klausimas, ar tai įmanoma.

> kol kas durų,
> judesio, temperatūros davikliais apsikarsčiau bei lempa (kuri pasirodo
> po kažkurio atnaujinimo irgi gali veikti, kaip gateway) :)

Jei yra BLE gateway joje, tai pasidalink modeliu, nes tie kitaicai labai
jau kreivai aprašymus kuria ir kartais neaišku, kuriame įrenginyje jis
yra, o kuriame nėra.

> Pats gateway gaunasi (jei kainą pagauni) apie 20 EUR, o davikliai apie
> 6-8 EUR,

Gateway2 tai ir aš už tiek pagavau nesunkiai, o davikliai po 6-8 tai tik
kai kurie, pvz. judesio. Vandens nuotėkio ir temperatūrinius už tiek
nepavyko pagauti. Jie ten pvz. rašo, jog kaina 6-12 EUR, pasižiūri, o
gi, 6 eur, atseit, be retail pakuotės variantas, kurio niekada nėra
pasiūloje, o su pakuote 9-12 EUR :)

Užtat dujų nuotėkio daviklį pavyko gera kaina pagaut, net kitaicas po to
bandė jo man neišsiųsti ir prašė manęs nutraukti užsakymą :D Tikras
optimistas! :] Kultūringai daviau suprast, jog ant tokių gudrybių manęs