Tema: Re: YT video: Dumu detektorius.apzvalga ir testas .
Autorius: Kesha
Data: 2018-03-13 12:53:42
Bronco presented the following explanation :

> Ten visokių yra. Pvz. Xiaomi sprendimai Smart Home'ui yra geri ir gerai
> veikia.
>
> https://www.aliexpress.com/item/Original-Xiaomi-Mijia-Honeywell-Gas-Smoke-Alarm-Detector-Remote-Fire-Announciator-Progressive-Sound-Mihome-Remote-Control/32824078633.html
>

> Reikalingas vienas Gateway 2 ir kiek nori, kokių nori daviklių. Man atrodo,
> jog juos puikiai galima naudoti ir kaip Pensinyks friendly daviklius, nes jie
> kaukti ir be visų smart home navarotų moka, bet su gateway tai jau visai
> kitas lygis, nes gauni visus pranešimus į mobilniką.

> [...]

pats susipirkęs 2 xiaomio gateway, tai vienas namuose, kitas sodyboje,
tai jei sodyboje suveikia, tai ir namuose klykia (ir atvirkščiai), dėl
radijų, tai yra portalas, kur aprašyta, kaip pakeisti, kad grotų
daugiau radijų, nei kinietiškos, bet man to nelabai reik :)
va dūmų detektorių tai dar nenusipirkau, bet jie eilėje :) kol kas
durų, judesio, temperatūros davikliais apsikarsčiau bei lempa (kuri
pasirodo po kažkurio atnaujinimo irgi gali veikti, kaip gateway) :)
turiu sodyboje ir Z-Wave (kontrolerį ir 4-in-1 daviklį), tai galiu
pasakyti, palyginus su Xiaomiu, chernia, ir už žymiai brangiau...

Pats gateway gaunasi (jei kainą pagauni) apie 20 EUR, o davikliai apie
6-8 EUR, kai vien Z-Wave daviklis ~36EUR, kontroleris pigiausias apie
100 EUR...