Tema: Re: YT video: Dumu detektorius.apzvalga ir testas .
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-13 17:19:05
On 2018-03-13 15:20, Kesha wrote:
> kas per modeliai su LCD ir xiaomio?

https://www.aliexpress.com/item/In-Stock-Xiaomi-Mijia-Bluetooth-Hygrothermograph-High-Sensitive-Hygrometer-Thermometer-LCD-Screen-Magnetic-Sticker-Low-Consume/32842153886.html

Šitiems naudingas BLE gateway.

>va nuėjau į apsą ir lempos
> setinguose matau turi BLE Gateway :) vot blia :)

Taigi, BLE! :D

> lempa šita:
> https://www.gearbest.com/ceiling-lights/pp_596249.html

Supratau. Beliko tik sugalvoti, kur tokį blyną įkabinti galima :)
Kažkaip nelabai jam vietos namie matau. Reiks kokį kitą BLE divaisą
įsigyt :)

> dar laukiu į svetainę:
> https://www.gearbest.com/flush-ceiling-lights/pp_1119115.html

Dar didesnis blynas :) Bet BLE vėl bus koNplekte :)

> temp 3 - 21,37 (tik vat mažiau -20 rodo pievas, t.y. specifikacijoj
> parašyta nuo -20, tai taip ir rodo)

O tu jį lauke pakabinai? Niekur nemačiau pažymėta, jog "outdoor"
tinkamas naudoti. Kita vertus, jei jau -20C rodo, tai taip ar anaip
absoliuti trūba, didelio skirtumo jau nebėra -20C ar -30C :]

> vandens nuotekio man neaktualu (kol kas)

Na, aš irgi taip maniau ir vos neapsirikau :) Tai dabar šitų
pribarstysiu visur ir dar automatinę sklendę pasidarysiu.

> dūmų matau nepilni 21 EUR, gal reiks šiandien ir užsakyt

Jo, normali kaina.