Tema: Re: YT video: Dumu detektorius.apzvalga ir testas .
Autorius: Kesha
Data: 2018-03-14 08:45:11
Bronco expressed precisely :
> On 2018-03-13 15:20, Kesha wrote:
>> kas per modeliai su LCD ir xiaomio?
>
> https://www.aliexpress.com/item/In-Stock-Xiaomi-Mijia-Bluetooth-Hygrothermograph-High-Sensitive-Hygrometer-Thermometer-LCD-Screen-Magnetic-Sticker-Low-Consume/32842153886.html
>
> Šitiems naudingas BLE gateway.

Jau mačiau :) dar yra ir su e-ink ekranu, štampuoja xiaomis išsijuosęs
:)

> Taigi, BLE! :D

> Supratau. Beliko tik sugalvoti, kur tokį blyną įkabinti galima :) Kažkaip
> nelabai jam vietos namie matau. Reiks kokį kitą BLE divaisą įsigyt :)

Kadangi jau visi šviestuvai minimalistiniai, tai lengvai juos keisti
šiais (nelabai vaizdas pasikeičia, tik atsiranda patogumas)

> Dar didesnis blynas :) Bet BLE vėl bus koNplekte :)

Ten jau blia keptuvė paelijai :)

> O tu jį lauke pakabinai? Niekur nemačiau pažymėta, jog "outdoor" tinkamas
> naudoti. Kita vertus, jei jau -20C rodo, tai taip ar anaip absoliuti trūba,
> didelio skirtumo jau nebėra -20C ar -30C :]

apvalūs patalpose (temperatūra, drėgmė), o kvadratiniai ir lauke tinka,
plius dar slėgį rodo.