Tema: Re: YT video: Dumu detektorius.apzvalga ir testas .
Autorius: Kesha
Data: 2018-03-13 15:21:13
on 2018.03.13, Bronco supposed :

> O, šita, gi, BLE gateway turi? :] Nes turiu porą xiaomi temp ir drėgmės
> daviklių su LCD ekranais, tai pastarieji tiesiogiai su gateway2 nemoka
> bendrauti, tik tiesiogiai su appsu telefone per BT. Kad jie tiesiogiai
> bendrautų su gateway2, reikalingas bet kuris xiaomi įrenginys su integruotu
> BLE gateway. Gal, sakau, ta tavo lempa tokį palaiko?

kas per modeliai su LCD ir xiaomio?

> [...]
>
> Tai čia iš viso neaišku kam reik šito. Matyt, jei jau yra dinamikas ir
> internetas įrenginyje, tai dėl prikolo ir radiją įdėjo :)

> Dėl šitų galvoju ką daryti, nes pas mane jau prikaišiota ir šiaip jų visur,
> tik viskas pajungta prie "neišmanios" signalizacijos :) Jei kažkaip pavyktų
> sukergti standartinę signalizacijos sistemą su xiaomi smart home, tai būtų
> fantastika, bet klausimas, ar tai įmanoma.

> Jei yra BLE gateway joje, tai pasidalink modeliu, nes tie kitaicai labai jau
> kreivai aprašymus kuria ir kartais neaišku, kuriame įrenginyje jis yra, o

va nuėjau į apsą ir lempos setinguose matau turi BLE Gateway :) vot
blia :)
lempa šita:
https://www.gearbest.com/ceiling-lights/pp_596249.html
dar laukiu į svetainę:
https://www.gearbest.com/flush-ceiling-lights/pp_1119115.html

> Gateway2 tai ir aš už tiek pagavau nesunkiai, o davikliai po 6-8 tai tik kai
> kurie, pvz. judesio. Vandens nuotėkio ir temperatūrinius už tiek nepavyko
> pagauti. Jie ten pvz. rašo, jog kaina 6-12 EUR, pasižiūri, o gi, 6 eur,
> atseit, be retail pakuotės variantas, kurio niekada nėra pasiūloje, o su
> pakuote 9-12 EUR :)

judesio du gavosi 16,57
durų 4 - 23,18
temp 3 - 21,37 (tik vat mažiau -20 rodo pievas, t.y. specifikacijoj
parašyta nuo -20, tai taip ir rodo)
vandens nuotekio man neaktualu (kol kas)
dūmų matau nepilni 21 EUR, gal reiks šiandien ir užsakyt