Tema: Re: YT video: Dumu detektorius.apzvalga ir testas .
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-14 19:36:06
On 2018-03-14 08:44, Kesha wrote:
> Jau mačiau :) dar yra ir su e-ink ekranu, štampuoja xiaomis išsijuosęs

Šitie tai man atrodo yra dumb divaisai, nesijungia jie niekaip prie BLE
gateway ar tiesiog BT. Jei sugalvotum pirkti, pasižiūrėk įdėmiau aprašymus.

> :)Kadangi jau visi šviestuvai minimalistiniai, tai lengvai juos keisti

Mano atveju nėra ką keisti jais, nes niekur neturiu centrinių šviestuvų
lubose :) Nebent sanmazguose, bet abejoju ar verta. Reiks pagalvoti.

Palaiko tuos BLE kažkurios kameros, tai gal kamera labiau naudingas
dalykas mano ūkyje būtų. Bet kažkaip apie xiaomi kameras ne patys
nuostabiausi atsiliepimai inetuose.

> apvalūs
> patalpose (temperatūra, drėgmė), o kvadratiniai ir lauke tinka, plius
> dar slėgį rodo.

Hmm, aš apvalių net nepirkau, pas mane visi kvadratiniai su slėgio
nuskaitymu. Tai tu tokį iškišai laukan ir jam dzin sniegas ir lietus? Ar
dar į kažkokią papildomą apsauginę dėžutę įkišai? Nepašūs jie man į
outdoor daviklius...

Tokie:

https://www.aliexpress.com/item/Xiaomi-Aqara-Smart-Air-Pressure-Temperature-Humidity-Sensor-Smart-Remote-Control-Home-Device-Android-IOS-APP/32850930038.html

p.s. neseniai pasiėmiau iš paštomato dujų nuotėkio daviklį, greit
bandysiu :)