Tema: Re: padidinti disko skaitymo greiti
Autorius: MRT
Data: 2017-07-14 00:13:20

> O egzistuoja tokie defragmentatoriai:
>
> "retai naudojama info nukeliama į patį patį disko galą, na ten.. kur
> lėčiausiai skaito"
>
> Nes kiek pastebėjau, defrag paprastai absoliučiai viską sukelia į priekį.

As esu daugiau nei vienos particijos salininkas, tai per jas
kazkiek nuznybi greitesne zona, [vidutine] ir letesniaja..

Defragmentacija pagal "reciau naudojamus" kazkaip prisiminimuose
kartu su Win98se.. gal net kazkas is Norton'o.. kaip buves ndd..
http://windowsitpro.com/site-files/windowsitpro.com/files/archive/windowsitpro.com/content/content/204/screen_02.gif

idomiai ziurisi:
http://cdn.ilovefreesoftware.com/wp-content/uploads/2015/03/defragmentation-software-windows-10-3.jpg

pasirodo defragleris moka nusiust galan:
http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/defraggler-explained-usage-video-and-download-503775-6.jpg