Tema: Re: padidinti disko skaitymo greiti
Autorius: fenix@h
Data: 2017-07-11 18:32:07
2017.07.11 16:01, Bonka rašė:
> I tinkla neatsiremsiu nes ten yra programine iranga, kuri gavusi per
> tinkla uzduoti bega per duomenu baze ir iesko. Radusi numeta atsakyma,
> todel realiai neto panaudojimas labai mazas, bet reikalingas mazas ms
> t.y. greitis.
> Na zodziu dekui uz mintis: soft raidas, free nas (jei ten eina programa
> paleist nes yra ta programa ir po linuks atviru kodu) arba kompresija.
> Dar syki dekui ir einu minkyt :)

didesnes chuinios senai neteko skaityt.
kaip tai turetu atrodyt: turi ta duombaze lygiai ten, kur ir dabar -
nekankini tu vargsu disku. nusiperki papildoma SSD diska, idealu nvme,
ten susikuri indeksa, kai indekse suranda kurioje disko vietoje yra info
- kreipiasi tiesiai ten. kazkuriuo atveju indeksas gali buti didesnis uz
pacia duombaze, bet tu cia gausi is akies bent 100-1000x pagreitejima,
kas yra to verta

kaip tai techniskai padaryt... na, uz tai mokami pinigai, nes kaip ir
custom solutionas, bet tu pagalvok ant kiek absurdiska yra skaityti VISA
duomenu baze paeiliui, kol surasi tai ko reikia.

isivaizduok palyginimui tarkim poliklinikos registratura: ateini, sakai
Vardenis Pavardenis, tada moteriskes bega is rausia VISAS paeiliui
korteles, mano poliklinikos atveju 22000...