Tema: Re: padidinti disko skaitymo greiti
Autorius: Bonka
Data: 2017-07-11 17:10:23

2017-07-11 16:11, benamis rašė:
> aaa... stai kur problema. Deja, bet itariu cia nepades disko posistemes
> pertvarkymas. Sakyciau reiktu judeti link uzklausu optimizavimo,
> efektyvesnio paieskos mechanizmo ar pacios duomenu bazes featuru
> panadojimu. Beje, kokia DB?

xz, kas skaito rusiskai apie tai trumpai cia
https://forum.bits.media/index.php?/topic/9051-burst-burst-poc/
kas neskaito ...
:) :)
na gerai, priremet mane prie sienos visi su savo klausimais -
teiginiais. Kadangi norejau nesakyt bet teks - uzsiimu miningu, kasu
btc, algoritmas - jis visiems vienodas. Kuo daugiau Terabaitu turi tuo
didesnis sansas atrasti bloka. Taciau greitis yra svarbiausia. Zmones
turi po 50-100-150TB. Bet panagrinejes statistika aptikau, kad ir
daugybe zmoniu su 16TB velkasi uodegoje, kai kiti su tiek pat pirmauja.
Forumuose raso, kad del greicio. Vat ir kilo mintis paklausti protingu
zmoniu kaip cia su tuo greiciu...
Svarbiausia visi perka pigiausius dideles talpos diskus ir jungia i
kiekviena jungti t.y. net ir softwariniam raidui vis viena reikia
maziausiai 2 disku ir tik vienos talpos. O tai yra prabanga.