Tema: Re: padidinti disko skaitymo greiti
Autorius: benamis
Data: 2017-07-11 14:27:08
Kaip suprast negali naudoti raido? Softwarini pasidaryk. O kaip su tinklu
reikalai? labai greit atsiremsi i 1gbps, kas yra ~120Mb/s

"Bonka"  wrote in message news:ok28nl$eam$1@trimpas.omnitel.net...

Dekui uz atsakyma,
Duomenys visiskai nesikeicia, jie tik nuskaitinejami... kas 4 minutes.
Raido negaliu naudot nes visos jungtys uzkistos HDD ir jei dar butu
jungciu tai butu daugiau HDD, taip kad raidas kaip ir prabanga galima
sakyt :) Fragmentacijos nera, 27 failai po 280GB is eiles surasyti diske.
Kodel tas 750GB diskas ant tiek letesnis ?
Kompresija kazkaip viska i 1 faila sukisa ir atminti naudoja ? Kaip tik
RAM'o pas mane 10GB laisvo stovi. Galeciau pabandyt - nesusidures su tuo.
Tas FreeNas gali buti ir ant kompo sumestas ar butinai hardwarine dezute ?