Tema: Re: padidinti disko skaitymo greiti
Autorius: Remigijus
Data: 2017-07-13 10:40:30
2017-07-11 12:46, Bonka rašė:
 > MB 16RAM-cpu2cores su sataIII, 4x hdd 8TB pripildyti ale tekstiniu
(neindeksuotu) failu po 280GB. 7.6TB nuskaito per 40s.
Nesuprantu ką nuskaito per 40s jei 280GB/40s = 7GB/s, jei 7,6TB/40s ~
200GB/s. Nerealūs skaičiai.
Vieną WdgreeN 4 TB tikrinau dėl bad sektorių užtruko 7,2h ~
3,6TB/25920s~145 MB/s

2017-07-12 17:36, MRT rašė:
>  >>> Ar dar imanoma kaip nors padidinti skaitymo greiti
>  >>> nes jis yra apie 50MB/s
50MB/s vidurkis 8TB diskams mano nuomone yra per mažas, bet sparta gali
labai priklausyti ir nuo programinės įrangos. Su minimimu nesu
susipažinęs, bet kartais panaudoju "Process Monitor"
https://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/processmonitor.aspx
norėdamas išsiaiškinti po kiek duomenų programa nuskaito. Pagal tai
performatuoju particiją ir padidinu arba pamazinu sektoriaus dydį.

> PS. Nesitiki, kad 8TB HDD neitakojamas fragmentacijos, net budamas
> 5400rpm, linijinio skaitymo metu net ir gale isspaustu vos 50MB/s.
750 GB diskas greitis pradžioj 70 mb/s pabaigoj 35 MB/s.

> https://www.pcper.com/reviews/Storage/Western-Digital-Red-8TB-Full-Review-Consumer-Helium-Hard-Disk/Sequential-Performance
>

> ties, kad 4TB green'as 200MB/s pasiekia irgi po klaustuku > ypac vidutiniskai, nebent palanki kompresijos itaka..Vienas
nepasiekia, o keturi diskai. Sistema pas mane tokia 2 diskai po 4 Tb ir
5400 rpm, vienas diskas 1,5TB ir 5400rpm, ir vienas diskas 4TB 7200 rpm.
Visos sistemos greitis varijuoja nuo 300MB/s iki 160MB/s.