Tema: Re: padidinti disko skaitymo greiti
Autorius: Remigijus
Data: 2017-07-11 13:01:45
4x4TB WDGreen ne raide pas mane nuskaitinėja vidutiniškai ~200MB/s.
Vienas 750 GB diskas išspaudžia 50 MB/s. 4x raide turi minimum 200MB/s
skaityt.
Labai kerta diskams per spartą fragmentacija. Jei duomenys spūdųs,
galima NTFS'e enablont failų kompresavimą (greičiau nuskaito, su salyga,
kad duomenys retai keičiami).
Jei windowsai nebūtini, tai padėtų FreeNAS operacinė su ZFS failų sistema.