Tema: Re: padidinti disko skaitymo greiti
Autorius: Remigijus
Data: 2017-07-11 15:15:01
2017-07-11 13:19, Bonka rašė:
> Dekui uz atsakyma,
> Duomenys visiskai nesikeicia, jie tik nuskaitinejami... kas 4 minutes. > Raido negaliu naudot nes visos jungtys uzkistos HDD ir jei dar butu
> jungciu tai butu daugiau HDD, taip kad raidas kaip ir prabanga galima
> sakyt :) Fragmentacijos nera, 27 failai po 280GB is eiles surasyti diske.
Gali naudoti softwrinį RAID0, kurį tau siūlo motininės plokštės
gamintojas nemokamai. Sparta nuskaitant didelius failus ~= vieno disko
sparta x diskų skaičius (su RAID0 išloštum 4x skaitymo spartą)
> Kodel tas 750GB diskas ant tiek letesnis ?4x reiškia vienu metu skaito iš 4 diskų, 200/4=50, taigi diskas nelėtesnis.
> Kompresija kazkaip viska i 1 faila sukisa ir atminti naudoja ? Kaip tik
> RAM'o pas mane 10GB laisvo stovi. Galeciau pabandyt - nesusidures su tuo.
Kompresija nesukiša visko į vieną failą, o suspaudžia failus atskirai,
RAM'o nenaudoja. Esmė tame, kad suspaudus failą, jis mažiau užima, ir
mažiau bitukų iš disko reikia nuskaityti. Efektas kur kas mažesnis už
RAID0, bet stipriai juntamas.Plačiau štai čia :
https://www.howtogeek.com/133264/how-to-use-ntfs-compression-and-when-you-might-want-to/
> Tas FreeNas gali buti ir ant kompo sumestas ar butinai hardwarine dezute ?
FreeNAS yra operacinė sistema, naudojama vietoj Windowsų.