Tema: Re: 2 cooler masterio produktai: ar tilps?:)
Autorius: MRT
Data: 2017-02-23 11:29:13
> o tu mokinais? CPU siluma atiduoda i kuleri, termposta siuo atveju butelio kakliukas, Intelis su savo durnais sprendimais laiks
> nuo laiko sugeba pafeilint, luzinedavo (ne luzineja) seni CPU ypac AMD nuo tokiu temperaturu, P3 da vesus budavo o va P4 keptuves

1. Silumos kiekis
2. Chip'o temperaturos toleravimas
3. Silumos nuvedimas << tu sioje dalyje uzsiciklines..

SandyBridge 32nm vs IvyBridge 22nm

22 nm Tri-gate transistor ("3-D") technology
(up to 50% less power consumption at the same performance level as 2-D planar transistors).[10]

Nelyginai i5-2500K vs i5-3570K OC ir temperaturos klausimais?
Nes kliedi, kad "butelio kakliukas" pas i5-2500 yra ten, kur tu ji "tikrai" pagerinsi..

> P.S. tas intelio dangtelis ant CPU apsauga su dar vienu butelio kakleliu o visi mano CPU simptomai rodo kad kaklelis tarp kristalo
> ir dangtelio feilina, stokinis kuleris turetu susidorot, gydymas masyviais kuleriais ir termopastom tai toks ne visai taisyklingas
> gydymas, mes beje tai ziurim i CPU temperatura fizike tu :) o ne i kulerio radiatoriaus, siuo atveju noreciau CPU pagydyt kaip
> priklauso....na bet jei dar giliau pasidomejus paaiskes kad per daug rizikinga sito i5 dangteli lupt tai...apsieisim

nu ok.. supisk savo ta i5-2*** ir as busiu quite happy :)
lyg nesuprasciau, kad CPU temperatura aktuali (iki tam tikru skaiciu),
ir ji SUSIJUSI su silumos perdavimu i radiatorius
(net ta varine box'inio radiatoriaus serdis dedama tuo tikslu)

mano tikslas veltis i diskusija su tavim buvo ispeti, kad su i5-2500 kiek kitaip..

Tiesa, i5-2400 pas mane yra siuo metu su stock'iniu cooleriu SFF korpuse..

+/- Idle rezimas, apie ~10% apkrovos.. news'ai ir dx chromo tabu fone:

   Sensor Properties:
      Sensor Type                                       Winbond W83677HG / Nuvoton NCT677xF  (ISA 290h)
      Motherboard Name                                  Intel DQ67OW
      Chassis Intrusion Detected                        No

    Temperatures:
      CPU                                               40 °C  (104 °F)
      CPU Package                                       41 °C  (106 °F)
      CPU IA Cores                                      41 °C  (106 °F)
      CPU GT Cores                                      40 °C  (104 °F)
      CPU #1 / Core #1                                  37 °C  (99 °F)
      CPU #1 / Core #2                                  40 °C  (104 °F)
      CPU #1 / Core #3                                  41 °C  (106 °F)
      CPU #1 / Core #4                                  37 °C  (99 °F)
      PCH                                               49 °C  (120 °F)
      PCH Diode                                         49 °C  (121 °F)
      VRM                                               38 °C  (100 °F)
      DIMM                                              34 °C  (93 °F)

    Cooling Fans:
      CPU                                               1140 RPM

    Voltage Values:
      CPU Core                                          1.080 V
       PCH Core                                          1.072 V
      DIMM                                              1.805 V

    Power Values:
      CPU Package                                       8.06 W
      CPU IA Cores                                      4.21 W
      CPU GT Cores                                      0.33 W
      CPU Uncore                                        3.51 W