Tema: Re: 2 cooler masterio produktai: ar tilps?:)
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-22 23:45:22
tamsta, dangtelis nenugaruos, procedura tokia, nulupi, sutepi gera
termopasta (tinkamiausia tam Cool.....metal pad) uzdedi, neklijuoji jo o
graziai prispaudzia su socketo tuo bracketu, dedi kuleri
sposas ne sposas bet kazkuriuose inteliukuose (man rodos core2duo) ne vienas
nulupes rado ne termopasta o raudonus gan storus termolipdukus!
na jei tarpas tarp kristalo ir dangtelio didokas galima det buterbroda,
pasta/tinkamo storio varine skardele/pasta/dangtelis, kiek domejaus
pasiteisina.
P.S. daba pigiau grybo ivairiausiu storio vario ploksteliu is ebebybejaus
parisiust, kompletkur po piginu tekastuoja