Tema: Re: 2 cooler masterio produktai: ar tilps?:)
Autorius: MRT
Data: 2017-02-22 23:55:06
> tamsta, dangtelis nenugaruos, procedura tokia, nulupi, sutepi gera
> termopasta (tinkamiausia tam Cool.....metal pad) uzdedi, neklijuoji jo o
> graziai prispaudzia su socketo tuo bracketu, dedi kuleri
> sposas ne sposas bet kazkuriuose inteliukuose (man rodos core2duo) ne
> vienas nulupes rado ne termopasta o raudonus gan storus termolipdukus!

Tu tik rasyti moki ar ir skaityt?
http://overclocking.guide/the-truth-about-cpu-soldering/

i5-2400, i3-2200 (jei ka toks neegzistuoja) bus ne taip paprasta nulupt.
jis privirintas-prilituotas kazkokiu nikeliu prie kristalo.

Dar reikia?
https://forums.anandtech.com/threads/how-to-de-lid-sandy-bridge.2246749/
http://www.overclock.net/t/1248619/has-anyone-decapped-a-sandy-bridge-chip-yet/10
http://www.overclock.net/t/1365072/i-need-help-removing-the-heat-spreader-from-my-2500k

> na jei tarpas tarp kristalo ir dangtelio didokas galima det buterbroda,
> pasta/tinkamo storio varine skardele/pasta/dangtelis, kiek domejaus
> pasiteisina.
> P.S. daba pigiau grybo ivairiausiu storio vario ploksteliu is
> ebebybejaus parisiust, kompletkur po piginu tekastuoja

Jei ka as esu Socket754 stacionara paleides su laptopiniu,
tai zeminau tvirtinima, kad proca siektu.. fun, kai efektas teigiamas.