Tema: Re: 2 cooler masterio produktai: ar tilps?:)
Autorius: [mikro]
Data: 2017-02-22 19:36:00
perfect, laukiam:)

"nezinomas"  wrote in message news:o8kejp$8he$1@trimpas.omnitel.net...

pakentek diena parasysiu atsiliepimus apie
http://www.skytech.lt/rrtx3e22pkr1-cooler-master-hyper-tx3-evo-universal-cooler3heat-pipes-intel-socke-p-90819.html
gavau siandien (atsiunte) nuliova is amazones, uz puse kainos, openbox
akcija buvo (kazkas per klaida nusipirko grazino)
rimti revieweriai ta direct contact tipo sujungima (toks kaip taviskiam ir
sitam) biski lazdavoja, del to kad buna kanteliai tarp vamzdeliu ir
aliuminio plokstes, todel reik normalios termo pastos ir tept biski riebiau,
bet tipo maniskis ir i7-6700K@4.4gHz atausina ir palaiko 70 max susikeldamas
apsukas kada reikia, pliusas tas kad jis nesunkus