Tema: Re: 2 cooler masterio produktai: ar tilps?:)
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-22 23:22:00
nebijau, prarast, nebijau experimentuot, na jei su laiku pavyks susirinkt
1150 ar sustriau tai i5 arba i3 1155 socketo paliubomu bus paskerstas
bl...socket A laikais jei Duron'o temperatura virsydavo 55 celsijus tai jau
budavo pavojaus signalas ir galedavai gliuku sulaukt, aisku tada kulerius
dedavom ant kristalo tiesiai, bei Zalman_bliudo tipo kuleriai budavo
prabanga

"Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message
Nelabai supratau - ką tu ten dar nori daryt, jei tau temperatūra max iki 68
laipsnių pakilo? Ar tiesiog labai neturi ką veikt? :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"nezinomas" <nera@nebus.net> wrote in message
> [...]
> zyzima (arba trafo) o paciu kompu karlsonu beveik ne, is kuriu turbut
> dabar
> garsiausias yra korpusinis ispuciantis ora  80mm
>
> o siaip ziuriu mano egzempliorius i5 megejas biski pakaist tai sekanti
> operacija bus Coollabaratory metal pad uzdetas tarp CPU ir kulerio, na
> sita
> "pasta" aplenkia tik Coollabaratory Liquid Pro termpo pasta (2-3
> laipsniais), rezultata parasysiu, jei sitas fyntas bus mazai efektyvus
> tada
> reiks imtis operacijos Y :D lupt lauk CPU dangteli ir pertept is naujo

>>> ir
>>> http://www.coolermaster.com/cooling/cpu-air-cooler/hyper-212-evo/
>>> 1mm skirtumas:) blin, ar tilps tas cooleris ar ne? gal kas bandet jau
>>> sita