Tema: Re: 2 cooler masterio produktai: ar tilps?:)
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-23 01:24:19
o tu mokinais? CPU siluma atiduoda i kuleri, termposta siuo atveju butelio
kakliukas, Intelis su savo durnais sprendimais laiks nuo laiko sugeba
pafeilint, luzinedavo (ne luzineja) seni CPU ypac AMD nuo tokiu temperaturu,
P3 da vesus budavo o va P4 keptuves
P.S. tas intelio dangtelis ant CPU apsauga su dar vienu butelio kakleliu o
visi mano CPU simptomai rodo kad kaklelis tarp kristalo ir dangtelio
feilina, stokinis kuleris turetu susidorot, gydymas masyviais kuleriais ir
termopastom tai toks ne visai taisyklingas gydymas, mes beje tai ziurim i
CPU temperatura fizike tu :) o ne i kulerio radiatoriaus, siuo atveju
noreciau CPU pagydyt kaip priklauso....na bet jei dar giliau pasidomejus
paaiskes kad per daug rizikinga sito i5 dangteli lupt tai...apsieisim