Tema: Re: 2 cooler masterio produktai: ar tilps?:)
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-22 22:43:50
nu ziurek jei matmenys tau tinka manau gan neblogas, kuleriukas, tylus, pas
mane i5-2400 1155 sockete procas, kas nepatiko tai kad pas kuleri
tvirtinimas kaip pas 775 socketa, tais durnais uzspaustukais, ko pasekoje
savo Dell XPS 8300 mamkei turejau pakeist CPU braketa (uzspaudeja) nes per
sriegi tie uzspaustukai nelenda (sekanciam poste bus pora foto), gerai kad
gigabyto mamka salia turejau su normaliu braketu tai apkeiciau, stokini i5
kuleri uzdejau komplekte su i3 ant gigabyto mamkos
pasta kuleriui panaudojau paprasta coolermasterio kuri buvo komplekte (jos
negiria nieks, prastesne nei Arctic MX2/4) teko visa istept ant CPU kiek
buvo komplekte, nes pirstu pabraukus jaucias mini perejimai tarp vamzdeliu
ir aliuminio pado, CPU su prime95 kaitinau valanda tai rezultatai tokie,
pusvalandi laiko kuleris sukos ~1100rpm, temperatura max maciau 63 ant vieno
core, kituose 59-61 makalavos, po pusvalandzio po truputi temperaturos
pradejo kilt, kuleris apsukas buvo padidines palaipsniui iki 1500rmp (max
abarotai pas ji 2200) nuo 65-66 laipsniu, daugiau 68 laipsniu esant 1500rpm
apsukom nemaciau, kai su boxiniu kuleriu jau po 10min budavo temp netoli 80,
o po pusvalndzio lipdavo virs 80 o apsukos ~2200, nu krc cia biski durnas
Dell algoritmas, kuris flegmiskai ir velai didina apsukas
pas mane dabar tokia sistema

Korpusas Coolermaster ...kazkoks is dideliu, su virsuje dviem USB (2.0 ir 3)
ir korteliu skaitytuvu, gan storos skardos, su garso izoliacija greitas
3.5'' HDD mountingas yra vienam DVD skyriuje, pirkau naudota ji uz 10
svarencu, tai patenkintas pakolkas, jokios skardos nevibruoja

PSU G7 Power Extreme 780w (nominalas 600w) karlsonas jame beveik negirdimas,
pigus bet tylus maitiakas, reikejo jo nes truko dafiga jungciu sename 500w
maitblokyje, o sitam yra PCIE 2x8pin, 5 sata, 3 molex ir t.t.

VGA Gigabyte GV-N760OC-2GD GTX760, viena is tyliaus ir greiciausiu GTX'u tos
serijos, su trim tyliais karslonais (3'ias karslonas visada ant minimum
sukas)
WINDFORCE 3X Cooling system with Composite Heat-Pipes

CPU i5-2400 su situo kuleriu

du 3.5'' HDD, 1 SSD

tai galiu pasakyt kad su sita kombinacija girdziu, monitoriaus seno lempu
zyzima (arba trafo) o paciu kompu karlsonu beveik ne, is kuriu turbut dabar
garsiausias yra korpusinis ispuciantis ora  80mm

o siaip ziuriu mano egzempliorius i5 megejas biski pakaist tai sekanti
operacija bus Coollabaratory metal pad uzdetas tarp CPU ir kulerio, na sita
"pasta" aplenkia tik Coollabaratory Liquid Pro termpo pasta (2-3
laipsniais), rezultata parasysiu, jei sitas fyntas bus mazai efektyvus tada
reiks imtis operacijos Y :D lupt lauk CPU dangteli ir pertept is naujo