Tema: Re: notebook su padoriu ekranu
Autorius: spakainas
Data: 2016-10-12 11:45:35
Tai viskas ok, aš jokiu būdu nepriekaištauju, tiesiog pagal svorį ir
gabaritus turimas air'as taip iš akies kokius 3kart geriau laiko. Newsus
kol paskaičiau, dar biškį pabrowsinau - 83% belikę. Nu taip vizualiai
akyse procentai krenta. Kol šitas 4 eilutes sutaipinau, dar 1% nukrito.
Apie jokias ten 5 valandas šneka net neina, kokias 2 jei ištemps tai bus
ok. Ekrano ryškumas, žinoma, padorus, rodo gražiai, kas man duotuoju
momentu ir yra svarbiausia.
O gal batarkė brokuota? Bet čia kažkoks gimtas trublešūteris jokių
klaidų kaip ir nerodo.
Ble tel atsiliepiau berašydamas - pyst 79%... :D nu nx.