Tema: Re: notebook su padoriu ekranu
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-11 13:08:31
Nu tai kad nežino, tai čia jau iš kitos operos problema.

Bet jei jau bandai kažką įrodyt, tai tu man parodyk, koks standartinis klaviatūros išsidėstymas turi lietuviškas bei angliškas raides ir skaičius vienu metu? Man kaip tai elementarus mokėjimas skaičiuot tokio varianto įsivaizduot neleidžia, o vat išsidėstyme su lietuviškom raidėm ant viršutinių skaičių realiai tik tikrai ne per dažniausiai naudojamus simbolius !, @, % ir & reikia su ALT'u kombinuot.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/