Tema: Re: notebook su padoriu ekranu
Autorius: spakainas
Data: 2016-10-10 11:53:57
O tai ką siūlai - kaip rašyt lietuviškas raides? Man tai kaip tik viskas
ten logiškai atrodo - raidės šalia raidžių.
AltGr jau žinau, bet vistiek su viena ranka sutaipint nesigauna, tai
nepatogu - dirbant juk viena ranka ant pelės, kita ant klaviatūros. Na
ir šiaip, čia turbūt labiau pripratimo reikalas. Kol kas skaičių
nebuvimas apple kompiuteriuose man yra nemažas minusas, niekaip negaliu
suprast kodėl jie taip daro - juk vietos korpuse pilnai pakaktų
normaliai klaviatūrai.