Tema: Re: notebook su padoriu ekranu
Autorius: MRT
Data: 2016-10-09 12:44:53
> Man blizgus tai ne minusas, gal net labiau pliusas, tai čia no prob.
> Tadžskryno tai nereik, na bet tarkim px, galėsiu juk nenaudot. Tik įdomu
> kaip su patvarumu pas tuos gimnastus? Man įtarimų kelia mechaninė dalis,
> kažkaip nesitiki kad po metų neišsiskės į visas puses. Labiau lyg ir
> prie standartinių zoviesų linkčiau. Bet gal be reikalo?

Sito nezinau, kolegos apie Lenovo Flex'us dar nieko neuzsimine.
Vienas is privalumu - Tent mode ir wireless keyb+mouse.
Cia tada, kai kokie vaikai, arbata ant klavos ir pan.
Is kitos puses, jei ~600Eur, tai kazkiek laikys, paskui pagal situacija,
jei teks pasikeist - pasikeisi.. o 10metu net nesinoretu, kad laptopas
tarnautu.. techniskai OK, o moraliskai/perf. vis vien ne tas..

Tikras