Tema: Re: notebook su padoriu ekranu
Autorius: spakainas
Data: 2016-10-10 11:59:22
Žmona darbui pirko air'ą - paėmė ir atskirą skaičių klaviatūrą. Man
noras yra kuo mažiau apkarstytą laptopą turėt - išskleidei ir dirbi,
nebereik - užvertei, į tašę ir išsinešei. O ir vietos ant stalo neprūdai
- ir taip 2 monitoriai stovi. Arba pvz ant kelių laptopą pasidėjęs juk
šalia skaičių klavos nejungsi, na ir t.t.
Žodžiu, pritempinėt galima, bet tikroji nesąmonė - tai neigt, kad tai ne
minusas :)