Tema: Re: notebook su padoriu ekranu
Autorius: MRT
Data: 2016-10-09 23:01:18
> Kuriam šope Vilniuj gyvai galima įjungtus laptopus pačiupinėt?
> Topocentre žirmūnuose visi išjungti - tai ką tę pusė vištos pamatysi...
> Tuose visokiuose mob. operatorių salonuose tai pasirinkimas labai jau
> mažas.

aj, dar Kilobaite leidinuka paziurek..
gal ir gyvai pakeliui ar netoliese - Kalvariju 98.

PS. Yoga darbe eksplotuojasi apie gera pusmeti, tai gyva.
Bet ji salej, vartoma renginiu metu, kai projektoriaus prisireikia.

Nezinau kiek aktualu, bet naujoviski touchpad'o mygtukai knisa.
T.y. jei nera dedikuotu, jei dedikuoti garsiai/sunkiai klikinasi,
o jei klikinasi visas touchpad pavirsius irgi kazkaip man nelimpa.