Tema: Re: notebook su padoriu ekranu
Autorius: spakainas
Data: 2016-10-09 21:09:17
Šiandien pardavykloj pačiupinėjau yogą - nu kažkaip silpnai ten tie
zoviesai atrodo, net naujas taip neužtikrintai vartosi, toks jausmas kad
po mėnesio nebesigaus norimoj padėty užfiksuoto ekrano turėt, bet gal
čia tik toks pirmas įspūdis nežinau. Bet apskritai kaip ir rašei - toks
biškį žaislinis susirodė.
Kuriam šope Vilniuj gyvai galima įjungtus laptopus pačiupinėt?
Topocentre žirmūnuose visi išjungti - tai ką tę pusė vištos pamatysi...
Tuose visokiuose mob. operatorių salonuose tai pasirinkimas labai jau mažas.

>>> http://www.skytech.lt/search.php?keywords=e560+fhd
>>> http://www.skytech.lt/search.php?keywords=l560+fhd << pigesnio ner, tai