Tema: Re: Huawei plansete
Autorius: ravikas
Data: 2015-10-02 10:14:22
IMHO viskas priklauso nuo vartotojo pomėgių, neturim nei vienos
planšetės namie ir nesiruošiam pirkti, turėjom trumpai, tai džiaugiamės
gražinę :D jau geriau mažas pilnavertis laptopas, tenka vežiotis
kiekvieną savaitgalį po du laptopus, žmona į darbą kasdien vežiojasi 13'
džiugina daug labiau, nei tapšnokliai.