Tema: Re: Huawei plansete
Autorius: svyt
Data: 2015-09-29 20:31:39
Raiskos kaip tik nereikia didesnes, nes sitos pakanka, vistiek
 pikseliu jau nebematai, cia ne kompas kad gali pasijungt didesni
 monitoriu, o didesne tik sodins be reikalo batarke del
 galingesnio video procesoriaus, arba stabdys jei tokio
 nera.
Ramo kuo daugiau tuo geriau, 4g tabletui kazi ar labai reikalinga,
 nelabai ten pasiuntinesi internetu dideles apimties failus, ir
 dar ne namie kur nera wifi.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----